tisdag 7 februari 2012

Slutet gott, allting gott.

Idag kom jackan som jag beställde från http://linn-lay.se/.
Men jo, blev nog nöjd. Den är ju lite annorlunda, vilket nog gör att jag gillar den mer.
Tror ingen annan i denna lilla stad kommer ha den iallafall, och det är ju ett stort plus.
Så nu är det verkligen köpstopp för mej, speciellt på jackor. 
Jag som aldrig köper jackor annars har under loppet av 1,5 vecka köpt 2 stycken, haha.
Ja alltså vår/höst jackor. 
Men det är ju bra, då har jag ju så jag klarar mej ;) 
Köpte ju som ni vet världens finaste jacka på VILA, och den jag beställde då. 
Men sen så hade jag presentkort på Gina Tricot som jag var "tvungen" att använda så gick och köpte mej en ny skinnjacka efter att min andra gått och blivit för stor :/ Surt för jag älskar den. 
Men men, en ny kompis blev det och eftersom det var presentkort gör det ju inget för då förlora ju inte jag några pengar på det :) 
Slutet gott, allting gott !




Jonas får fortsätta vara hemma några dagar till eftersom min förbannade rygg inte är det minsta bättre idag. Det suger rööööv rent ut sagt. Men kul för Jonas & Älva som kan hänga och mysa järnet. 
Älva har ju en tendens till att inte bry sej det minsta om sin mamma när pappa är hemma. 
Pappas flicka kan man kalla det... minst sagt. 
Så imon kommer jag skicka iväg dom, eller jag kanske följer med beroende på hur ryggen mår, på lek & dans på ABF här i stan. 
Älskar att dom gör så, har lite lek & dans klass för barn mellan 0-5 år. Gratis är det med... typ som öppna förskolan. Är min gamla danslärare som håller i det med föresten.
Toppen !
Och eftersom jag redan "bestämt" att Älva ska bli dansare när hon blir stor så är ju detta nåt bra att börja med.
Nu behöver ni inte flyga i taket för att jag skriver att jag bestämt att hon ska bli det.
Givetvis får hon bli vad hon vill (nästan) och jag tänker inte tvinga henne att dansa om hon inte vill.
Men det hade vart kul om hon ville det.
Så, nu fick vi det ur världen.
Hur som helst.. Äh nu kom jag av mej.. lika bra det kanske. Är väl ingen som orkar läsa min gojja ;)
Puss på er !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar