onsdag 1 februari 2012

En stad i sorg.

Idag är en tung dag för lilla Varberg. 
4 unga människor i 20-årsåldern har omkommit i en bilolycka i Thailand.
Alla 4 är från Varberg.
Idag är vi en stad i sorg.


Det är så hemskt, sitter med tårar i ögonen och det gör ont i hela kroppen bara av att tänka på det.
Jag kände ingen av dom 4 (tack och lov) men jag vet så väl vad deras familjer och vänner går igenom just i detta nu. 
Skänker all min styrka till deras nära och kära. 
Jag lider så fruktansvärt med dom, tänker på dom, vill göra nåt för dom.


Har haft min beskärda del av dödsfall i familj och vänskapskrets, och varje gång nåt sånt här otroligt tragiskt och sorgligt händer så river det upp alla sår. 
Livet är bra orättvist. 
Finns inga ord... 
Hoppas dom fått ro.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14302307.ab



4 kommentarer:

  1. Hej sötis! Missa inte mina två tävlingar där du har chansen att vinna ett iponeskal, och bli länkad inför mina 300 läsare, kram♥

    SvaraRadera
  2. kul att ni är med i tävlingen, lycka till, kram♥

    SvaraRadera
  3. Jag läste om det i aftonbladet igår, så otroligt tragiskt. De var så unga :(

    SvaraRadera