fredag 24 februari 2012

Samma visa varje helg.

Idag har jag inte alls haft tid att hänga på internet :) 
Hade ju missat hur mycket som helst på facebook nu, haha. Tragiskt ? Eh ja !
Ja vad har vi gjort då ? 
Vi var ju på lektplatsen och handla mm. 
Sen på eftermiddagen blev det ut på stan och prova skor till Älva. Wow vilken stjärna jag har. 
Hon sprang typ iväg direkt, inte det minsta stött av att hon hade nåt konstigt på foten.
Tänkte att det kan ju va bra att skaffa nån lite tunnare sko till henne som får följa med på semestern.
Sen skrevs det papper så nu har vi sagt upp lägenheten på riktigt !!! 
Snart bor vi i hus. Wow ! Det är fan fräckt.
Måste ju kolla tapeter till Älvas rum. Av nån anledning ser jag mest fram emot att göra i ordning det :) 


Senare blev det spinning och sen hem och göra en riktigt misslyckad maträtt - kokt torsk med ägg & persiljesås. Men jag skyller på torsken, den smakade ingenting !
Nu blir det gooodis, det vet jag kommer smaka asbra... Iallafall fram tills jag håller på att spy och aldrig mer vill äta det. Samma visa varje helg. 
Men lär man sej ? Eh nej ! 


En styck sötnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar