lördag 11 februari 2012

Tji fick jag ja..

Vi låter pappa sova och slår till på morgonmys bara jag & Älva.
Hon blir så mycket gosigare när det bara är vi.
Kan bero på att hon är så grymt pappig och när han är hemma och vaken så är jag som en fis i rymden. 
Men nu när jag stod i köket och fixade kaffe kom hon och klappade på mitt ben och kramade om benen.. Så satte jag mej ner och hon tokkramades... Så mysigt.


Jaha.. tji fick jag, där vakna han av sej själv och kom upp. Fan med ! Haha.
Då blev det inget mer mys för mamma då.
Kanske på måndag när pappa är på jobbet igen.. Ja på måndag då jäklar.
Då är det bara jag & Älva igen. Förhoppningsvis.. alltså om ryggen igen går av igen. den är ju långt i från helt 100.. :/


Såhär mysigt kan man ha det med mamma, helst inte, men det har hänt nån gång ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar