fredag 17 februari 2012

Ingen kommentar !

Ja jag ska ju inte göra det till en vana för er stackare att tjöta om mina vakna nätter. 
Så denna natten - ingen kommentar !


Jag & Älva gick upp och lät Jonas sova vidare.. han behöver ju bli frisk. 
Äta frukost, fixa, dona och sen blir det sagostund. Mysigt.
Ja annars vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på mer än spinning som idag ska bli av !
Imon ska nog Karin med till gymet oxå så då måste man ju gå dit, bra ! :)


Nää ska se om jag kan få i mej lite kaffe med en klängande unge runt benen. 
Ha en bra dag !





1 kommentar:

  1. Jobbigt med vakna nätter, när man varit bortskämd med sömn! Det som är att de små liven är lika pigga ändå, mycket konstigt :)

    Jo men vårt hus ligger i Vare, vid läjet! Lite lagom lantligt sådär... :)

    SvaraRadera