torsdag 2 februari 2012

e.l.f. - vilket klipp :)


Här har ni ca 140kr smink. 
Jag har sagt det förr, jag säger det igen; alltså det är LÖJLIGT billigt smink hos e.l.f.
Och dom har lite då och då olika rabatt kampanjer med gratis frakt mm så gå in och gilla dom på facebook och anmäl er till deras nyhetsbrev så missar ni inget erbjudande.
Ja alltså om ni som jag tycker det finns roligare saker att lägga pengar på än just smink.
Snabbt gick det med, kom på några dagar. 
Än så länge är ena pudret & mascaran testad och jag har inget att klaga på :)
Känns som en riktigt bra affär jag gjort !
Ett extra plus är att inga produkter är testade på djur ! :)



4 kommentarer:

  1. In och checka min underhållande blogg. Som sagt så uppträdde jag igår, läs mer om det på bloggen. Följa varandra via bloglovin? :D

    http://swaxu.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. Var inne och kollade men fegade ur när man skulle betala med kort. Men nu kanske jag ska kika in igen. Behöver en ny mascara för typ 15 spänn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag betalar nästan alltid med kort över intrenet :)
      Ja dom har så sjukt bra priser så tycker verkligen du ska ge det ett försök.
      Snabb leverans med med tanke på vart dom skickar ifrån :)

      Radera
  3. Jag har köpt mascaran "Mineral infused mascara" från dem och den är bland de bästa jag har testat, så där har du ett tips om du ska beställa fler gånger :)

    SvaraRadera