tisdag 7 februari 2012

Ryggskott eller bara inbillning ?

Blev himla väldigt jätteglad av mailet jag precis fick där det stod att jag vunnit valfritt smycke från Diem Smycken. Precis vad jag behövde nu när jag ligger hemma och tycker synd om mej :) 
De har massa superfina smycken, alla handgjorda. Kika in själva vettja :) 
Är så kul att man kan börja använda smycken lite smått igen nu när Älva inte har som enda intresse att dra sönder mammas halsband & örhängen. 
Bilder kommer när halsbandet anlänt :)


Pratade med 1177 innan och undra va f*n det är med min rygg. Kan va ett ryggskott ! Kul ?
Själv gissar jag på att det inte är nåt alls och att jag har inbillat mej detta och är helt återställd inom 5 minuter.
Det suger ju verkligen att inte ens kunna lyfta upp min lilla flicka som givetvis vill komma upp typ hela tiden nu när hon är förkyld. 
Jaja, 5 minuter har snart gått så då blir ju allt bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar