tisdag 14 februari 2012

Börja bra, sen blev det blä !

Ja denna dagen gick ju ungefär som väntat.. Bra nyheter med lite vinster i morse och sen blev allt bara blää.
Jag givetvis kommer jag berätta om allt detta blä, men inte idag. Så bläää !
Fick kommit iväg till gymmet iallafall, så skööönt !
Blev att springa lite och sen blev det mest magövningar. Vill inte gå ut för "hårt" så ryggen pajar igen. Imon blir det spinning, hoppas jag ! Det mina vänner, det är Linas grej :)
Jag & Skrollan tänkte ta oss till lek & dans imon på förmiddagen med.
Ni vet det som jag missade förra veckan.. Ska bli riktigt kul att se Älva med alla barnen.
Sist så sprang hon ju runt och skrek medan alla andra satt fint och var tysta. 
Det är min tjej det :)


En liten Älva blev glad över att äntligen vara frisk och kunna gung gung gunga en massa igen :)
Bilden är dock inte från idag, nu finns det massa snö på marken ju !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar