måndag 27 februari 2012

Ganska trög på det här med att blogga på morgonen har jag märkt. 
Men hoppas alla ni miljoner följare (ironi) förlåter mej ;)


Har hunnit med både det ena och det andra. 
Älva har vart ute på sin första cykeltur idag, oj vad spännande det var !
Cyklade hem till CH och drack en kopp kaffe och Älva roade sej med Marleys alla fräcka leksaker.
Sen cyklade vi hem, käkade lunch och bums i säng för Skrollan.
Under tiden fick jag besök av kusin Jonna och hennes fiiiiiina mage. 
Ska bli så spännande att se vem liten är som gömmer sej där inne.




Vem är det som bor här inne tro ? 
Jag gissar på en liten pojk... brukar dock ha fel så det är säkert en tösabit.


Nu snöar det en massa.. jag som tyckte det var så skönt med sooool i flera dagar.
Men men, det är ju trots allt bara februari.. ja och jag fyller ju år på onsdag. Där ser man :)
Nu blir det en promenad i snöfallet.. Ska inhandla uv-dräkt till Älva.
Åker ju om 2 veckor i dag... Weiiii !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar