måndag 6 februari 2012

Ryggar som inte fungerar och ungar som kräks slem !

Vaknade i morse av att min rygg gått av.. ja precis så känns det.
Kan knappt röra mej ! 
Det kommer ju bli asbra känner jag :/ 
Vad sker ?? Ny förkylning som satt sej där av alla ställen ? 
Älva kräkte ner halva sin säng i går kväll... med slem.
Ja det var bara slem hon kräktes upp, stackars liten.
Och idag rinner näsan en massa så det är väl bara att säga hej till förkylning nr 3 på 1,5 månad.
Eller så går allt över inom en timme och alla är glada och nöjda. 
Ja det återstår ju att se..


Idag är oxå en stor dag.. fast den igår var ju mycket större. 
Nej jag fyller inte riktigt än så det är inte det.
Vi har beställt en egen besiktning av huset vi är intresserade av, och den ska då göras idag ! 
Spännande, skrämmande, nervöst, blä, jag dör, aaahhhh och allt sånt.
Både jag o Jonas har vart skitnervösa hela veckan och ingen av oss har fungerat som människor men nu är dagen äntligen här. Må allt se ganska bra ut, alltså inget som kostar 300000 kr att åtgärda, sen jäklar ska vi buda. 
Shit, vi börjar bli vuxna nu !! :)
Jaja, jag lär ju uppdatera om just detta.


Nu blir det vetekudde på ryggen och hoppas på att Älva är snäll mot sin mamma. 
Sa jag att jag tvättade med ? Suck !


Ha en fin dag människor !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar