lördag 11 februari 2012

Beroende och trötthet.

Undra om det är bra att dricka så mycket Ramlösa som jag gör ?
Har mitt beroende i super as goda Ramlösa Vattenmelon.
Har väl nästan druckit 1 liter om dagen i 6 månader.. På ett ungefär.
Kan inte va utan den. 
Alltså jag som alltid vart en sån sucker för vanligt kranvatten har istället övergått till Ramlösa. 
Ja alltså jag dricker ju vanligt vatten med.
Jaja, vilken spännande fråga jag tog upp, haha.




Jaha då var klockan 3 minuter över 10.. Kanske dags att lägga sej ? 
Seriöst, när ska jag sluta vara så trött på kvällarna ??? 
Stackars Jonas, han får alltid sitta uppe själv och kolla på film mm.
Lyckligt lottad den mannen är, haha.
Men tänk då när jag var gravid och tvingade mej att vara vaken till 20.00 på kvällarna sen stupade i säng. Woo ! Snacka om kvällstrött !?
Är ju inte riktigt jag egentligen.. eller det är väl det "nya" jag. Har ju alltid vart en nattuggla förr. 
Men jag störs inte så mycket av det.. är nog bara Jonas :)

Sov bäst godingar !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar