torsdag 16 februari 2012

Va kass jag är !

Ja här sitter jag... nyduschad men dessvärre inte nytränad :/ 
All energi gick ur mej innan, hade nog dött om jag gett mej på ett spinningpass. 
Nya tag imon, det måste jag ! Börjar få sjukt dåligt samvete, åh va kass jag är.. Ska ju för fan visa mej i bikini om mindre än en månad !! 
Jag som var så duktig o tränade 4-5 ggr i veckan under typ 5 månader.. så blir man sjuk och ALLT förstörs. Fan va sur jag blir.
Men förhoppningsvis har jag massa energi imon så som sagt, nya tag då !
Förmodligen börjar väl 2 veckors skitsömn sätta sina spår. 
Sov unge ! 


Nää riktigt såhär "het" kommer jag väl inte va i bikini men kommer kanske kännas så.



1 kommentar:

  1. Ja armarna kan verkligen bli långa på dom små, det är helt galet. :S
    Aldrig roligt när något händer sina barn det är verkligen jätte hemskt.
    Hoppas att det inte blir extrema blåsor nu till morgondagen. :(

    Hur gick det för prinsessan?

    kramar.

    SvaraRadera