lördag 18 februari 2012

Min unge har energi !

Ja att Älva är helt frisk nu råder det ingen tvekan om.. 
Den ungen har energi.. snacka om överaktiv !
Hon är överallt hela tiden, får inte missa nåt. Jo jag vet, barn är såna.
Vart hemma hos Jonas föräldrar på middag och Skrollan var inte still i en sekund.
Hon har fått sitt första sår, en reva på fingret. Hon verka inte det minsta berörd av detta mej oj vad det blödde. Ni vet ju att det blöder ju floder när man får ett sår på fingret. Testa sen att sätta ett plåster på ett yttepytte finger på en 1-åring. Jodå det går väl, men det åker ju av lika snabbt och blodet rinner och fastnar lite överallt på allting. 
Så nu är hela deras hus fullt med små små blodfläckar.


Ikväll blir det Melodifestivalen för 3:de helgen på raken. Varken jag eller Jonas har nog nånsin sett så många avsnitt på en säsong innan, haha. 
Men är man Svensson så är man ;) Skämt o sido, men det går ju inget annat så varför inte ? 
Ett glas rött blir det med, jo jag tackar jag ! :)


Ha en fin kväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar