söndag 19 februari 2012

Det är nåt som inte stämmer !

Nu är det nåt som inte stämmer här.. Jonas har lagt sej och jag sitter kvar uppe. 
HA, det har nog inte hänt på säkert 2 år. 
Ja anledningen till att Jonas lagt sej är för att han fortfarande är lite sjuk men måste till jobbet imon.. 
Och jag, ja jag väntar på tvätten. Kul va ? 
Så bara för att jag måste fortsätta vara uppe och vaken (sa jag att klockan är 21.30 ? hahaha) 
så får jag äta upp Jonas Ben & Jerry glass, så det ! 
Imon, jag imon vad sker då? 
Ska till stan en sväng och kolla skor.. ska få det av Jonas när jag fyller. Sen blir det nog en sväng hem till mormor & morfar med mamma på eftermiddagen. 
Ja jag lämnade bilderna där igår och oj vad glada dom blev. Mormor börjar gråta.. som alltid ;)




Min fina fina flicka, mitt allt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar