söndag 12 februari 2012

Kissa i det fria ! :)

Vilken eftermiddag.. 
Efter att ha tyckt att Älva inte var så påverkad av febern idag vände det ganska snabbt.
Oj vad ledsen hon vart.. Trodde hon skulle brinna upp ett tag så tog av henne alla kläder och svalka henne. Självklart väljer hon att kissa 3 gånger då, haha. 
Gott att lufta muffen och kissa i det fria :)
Mammas lilla älskling.. Vad ont det gör i hjärtat när ens barn är sjukt.
Hon har ju hostan från helvetet med... stackars stackars liten :/



Tur att dinglis finns och kan trösta.


Imon är det dags för Jonas att jobba igen. Min rygg är mycket bättre idag så då är det "back to normal" igen. 
Har vart så skönt att ha han hemma. Kul för han & Älva att fått hänga så mycket med.. men måste erkänna att jag saknar min & Älvas egentid lite så ska bli mysigt med bara oss imon. 
Hoppas bara hon mår bättre än idag. 
Detta är ändå tredje dagen på rad som hon har feber.. och den värsta och högsta febern, borde det va tvärtom ?? 
Hosta och förkyld har hon ju vart i en vecka.. Jaja, det ger väl sej.

Nu ska jag hänga lite med min man och kolla Wallander kl 21.00.
Ja jag kommer väl inte att orka se hela så det är ju tur att jag redan sett den innan ;)

Kram på er !


2 kommentarer:

  1. veckans blogg är utsedd, anmäll dig gärna igen :)
    http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/12-februari-2012-veckansblogg.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)
    Kram!

    SvaraRadera