onsdag 15 februari 2012

Lite trött ja.

Klockan är knappt 12.30 och det känns redan som jag har vart vaken en hel dag.
Lite småstressat i morse, ja jag är en ganska stressad människa, sen bar det av till lek & dans med Skrollan. Massa barn, mammor, pappor & min gamla danslärare :) Kul kul men oj vad varmt det var. 
Blev som en träningspass med all dans, springa efter Älva och den värmen. 
Älva som för övrigt gjorde det som alla andra inte gjorde, haha, hon var väldigt intresserad av att försöka sno nappar och leka med bebisars babyskydd, även de som hade bebisar i. 
Så fullt ös var det och nu sover hon som en klubbad säl. 
Jag dricker kaffe & käkar mitt LCHF bröd och försöker samla kraft att fortsätta vara vaken denna dag. 
Lite trött ja.


Handlat hann vi oxå med på vägen hem så idag blir det hemmagjorda köttbullar, mums ! 
Nää nu ska jag njuta lite innan det är dags för Skrollan att vakna. 


Hoppas ni har en fiiiijn dag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar