onsdag 8 februari 2012

Te, kurerar allt ??

God morgon världen !
Ja onsdag idag och nya tag står på schemat.. får väl se hur det blir med det.
Älva och Jonas har kilat iväg på lek & dans på ABF och jag stannade hemma med projekt - laga ryggen. Ja jag vet det är ett jäkla tjöt på mej men har jag ont eller är sjuk så måste jag älta tills det blir bra. 
Så det !
Tänkte att jag gör te. För te förknippar jag med att kurera mej. Mot ryggen ? Nja tror knappast det hjälper. Men det känns alltid lite bättre med te när man på nåt sätt är sjuk.


Te - hjälper mot onda ryggar ? 
Lånad bild, min tekopp ser inte alls så här lyxig och inbjudande ut.

Nää jag sätter mej nog med värmekudden på ryggen, koppen i handen och tittar på lite serier. 
Har ju sisådär 20 avsnitt att se igen av lite olika serier. 
Man har ju inte riktigt tiden till det längre... 

Ha en bra dag folk.
Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar