fredag 3 februari 2012

Inte utan mina...

... spinningskor !! Ja och gelesadel så klart.
Har ju tränat spinning ibland mer, ibland mindre regelbundet under ca 13 år.
Men det är först nu i höstas som jag köpte mej ett par riktiga spinningskor. 
Ja alltså såna som du klickar fast i pedalen.
Det är verkligen asbäst och jag undrar varför jag inte skaffade mej såna för typ 13 år sen. 
Alla som spinnar borde införskaffa sej såna.
Ja sen så har vi ju givetvis gelesadeln, den är ett måste enligt mej, såvida du inte vill ha skavsår mellan benen efter varje pass. 
Men den har hängt med i stort sett alla 13 år.. fast inte samma såklart. Även dom blir ju utslitna.




Nää mat står på schemat.. ska äntligen få min kebabsallad från Campino.
Lite jobbigt att det är ca 1000 minus grader ute och dom inte har hemkörning. 
Så får väl ta bilen de ca 400 meterna bort.. 
Höjden av lathet ? Nää men jag vill inte frysa ihjäl, så det !



2 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra med dig!

    Var gärna med och tävla om en varm och skön egendesignad mössa på min blogg!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. SV: Vad roligt att du redan är med!! :-) Tack så mycket!

    SvaraRadera