fredag 17 februari 2012

Taggad ? Nä inte det minsta.

Ja lite har ju blivit gjort här idag.. 
Sagostund på bibblan. De flesta barnen verkar vara riktigt intresserade av sången och "tanterna" som visar bilder och gör olika rörelser till låtarna men Älva verkar inte bry sej ett skit. 
Nej hon hittade ett draperi, ett element & ett fönster. Där hängde hon hela tiden och drog bort draperiet så den lite mysiga mörka känslan försvann i rummet.
Jaja.. jag tycker hon är bäst alltid :)
Sen var det hem och fixa mat och äta. Älva vilar och jag passar på att se på serier. 
Sen kom mamma och hängde med till affären. Är alltid lättast om man är 2 som handlar när Skrollan ska med, eftersom hon mest hänger halvvägs utanför kundvagnen.


Nu är jag inte det minsta taggad för spinning men det struntar jag i. 
Var ju nya tag idag, kommer bli asbra bara jag tagit mej dit. 



1 kommentar: