torsdag 12 januari 2012

12.01.12

Lånat bild !

Regnet smattrar, kaffet är varmt och jag är behagligt morgontrött.
Go morron gott folk.
Gjorde en favorit i repris och gick upp efter Älva fått välling och somnat om.
Har även denna natten sovit som en klubbad säl.. Haft några såna nätter och det är ju bara att vara tacksam för, kan ju ändras natten som kommer.
Men det är verkligen nåt speciellt med att få sova hela natten utan avbrott..
Även om Älva oftast sover väldigt bra om nätterna så är det ju ofta att man vaknar både en och tre gånger av att hon skriker till.. Kanske att hon drömt eller att hon bara vill ha nappen. Sen somnar hon ju om direkt men en annan har ju svårare efter att ha flygit upp ur sängen.

Hur som helst..
Karin & Mini blev inställd, sjuka dom med. Alla är verkligen sjuka, utom vi... än.
Känns som allt ställs in för mej denna veckan, haha.
Men då får man göra annat. Mamma kommer hit och passar vilden så jag får ta igen missad träning igår. Hade tänkt att ge mej på intervall löpning, blir spännande och se om det är nåt för mej.
Hoppas det för det ska va sjukt bra för förbränningen.
Sen ska vi nog åka och få hjälp med att montera cykelsitsen på min cykel. Sen jäklar ska vi ut och cykla !!! :) Det ska bli sååå kul och jag tror att Älva kommer älska det.
Det borde hon göra. Jag kommer älskar det iallafall, kommer inte ihåg när jag cyklade sist.. Om man inte räknar med fram o tillbaka till gymet, det är ju ingen sträcka.

Nu är det dags att kicka igång denna dagen för jag hör att Skrollan vaknat..
No more rest !
Ha en bra dag alla !

2 kommentarer:

  1. kanon, har du bjudit in dina fb vänner också? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan "dela" eller så är det bara kopiera länken och skicka till dina vänner: https://www.facebook.com/pages/Erikas-Fitnesshop/117163674969402

      Radera