måndag 23 januari 2012

1,5 timmes sömn, jo tack !

Älva vaknade som vanligt efter bara ca 30 minuters sömn nu på dagen, vilket är på tok för lite eftersom hon numera bara sover 1 gång under dagen.
Tog över henne till vår säng för lite mys, då däcka hon som en klubbad säl och sov i över 1 timme till !
WOW hoppas detta håller i sej.
Efter den timmen var jag dock jäkligt kissenödig.. vågar ju inte lämna hennes ensam i vår säng ifall hon vaknar, för ligga still och vänta på sin mamma händer inte nej.
Men till slut vakna hon och jag fick äntligen gå på toa.. Lätt värt en sprängfylld blåsa för att få en glad och utvilad flicka mitt på dagen :)

Man sover gott i mamma & pappas säng.

Lite nyvaken och härligt oskarp... 

Nu blir det promenad och sen handla lite. 
Lämna Skrollan hos mamma och husvisning för oss. 
Weiiiii ! 

Ha det toppen !



4 kommentarer:

  1. Följ mitt liv som Miss Dior.
    Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.
    Självklart finns det både bilder och videos
    Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet!

    STOR FRÅGESTUND! + MIN FÖRKLARING TILL LÄSARNA
    www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Nämen så söt!!

    - haha glögg som är så gott :) Vad bra att paketet kom lägligt, haha :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Överraskning i min blogg: http://vanitas.blogg.se/2012/january/vinnarna-av-whitening-toothpaste-fran-brilli.html

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera