fredag 27 januari 2012

Vill ha !!

Var ju lika kass som jag trodde.. har sett max 5 minuter på filmen.
Lika bra att lägga sej och sooova och ladda inför morgondagen.


Är totalt förälskad i denna jacka som finns på http://linn-lay.se/ som dessutom är på REA nu !
Aah vill ha. 
Men då är ju frågan, passar den ? 
Är inte den personen som orkar hålla på att skicka tillbaka och sånt. Haha, det är jag för lat för.
Sen verkar armhålan & axelsömmen sitta ganska långt ner.. men det kanske är för att modellen är så liten. Jaja, har mailat dom och frågat så hoppas på svar :) 
Den är ju sjukt snygg iallafall. Tycker jag är värd en fin jacka nu till våren. 



Ja nog om det.. Nu blir det sängen.
Sov bäst i världen allt löst folk.
Kram kram



1 kommentar:

  1. Bloggar om mitt 13åriga liv som jag lever i Bålsta med vänner och familj! I min blogg så hittar man en massa tips, mode, musik, vardag, åsikter och annat skoj!

    Snart kommer man även kunna följa min shoppingresa till New York ;) - http://cbremarks.blogg.se/

    SvaraRadera