tisdag 17 januari 2012

Grrrrr !



Det här med att vara sjuk är inte min grej !
Är väl aldrig nåns gre men mitt imunförsvar var i botten för 3-4 år sen och jag åkte på allt, nu har jag vart sjuk 1 gång, 2 med denna på 2 år !
Som sagt, inte min grej. Och detta är bara första dagen. Men imon hoppar jag ur sängen och hoppas på att kunna vara med på spinningen på kvällen.
För det lär ju hända.
Men man ska ju va positiv så det kör vi på.
Så nu hinkar jag rött te och drömmer om glass.
Finns tydligen sockerfri LCHF glass.
Det blir ju morgondagens projekt att orka till affären och köpa glass eftersom nån viss annan person glömde av det !
Får väl nöja mej med att suga på en isbit så länge... grrrrr !



3 kommentarer:

  1. Dagens blogg är nu utsedd, vinnaren + ny omgång finns här: http://angelica.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-9.html

    OBSERVERA, reglerna ändras för varje omgång. Denna gång kör vi enkelt, du anmäler dig så många gånger du vill och behöver endast skriva "jag är med".

    VARFÖR KÖR JAG OLIKA REGLER? För att vissa tycker jag ska köra enkla regler, andra tycker jag ska köra att man måste svara på en fråga, och vissa vill att man ska kunna anmäla sig så många gånger som möjligt. Jag vill göra alla glada och därför byter jag efter varje omgång!

    KRAM http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Den glassen smakar apa! Skamm att kalla den glass! Dyr med! Lägg pengarna på nått annat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah typiskt !
      Får väl bli en piggelin då.

      Radera