tisdag 17 januari 2012

Eftersom jag har en dotter som endast sovit 25 minuter idag och vägrat sova på eftermiddagen så får det bli ett bad nu sen i säng tidigt. Förhoppningsvis tok somnar hon när hon får välling sen för nu är hon så trött att ögonen går i kors.
Älskar när det blir såhär..
Men ett bad brukar alltid muntra upp henne även om hon är trött så vi håller tummarna.


Jag skulle oxå behöva ett bad, fryser som bara den.
Glass vill jag med ha till min hals..
Jonas var och handla, men givetvis glömde han glassen, det enda jag bad om.
Ja det är som det brukar.
Vill man ha nåt får man ordna det själv :P


1 kommentar:

  1. dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:
    http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-201.html#comment

    SvaraRadera