torsdag 5 januari 2012

att göra lista

Det är väl kanske dags att lägga sej nu, har ju trots allt vart vaken sen 05.40 idag.
Imon kommer några från mammagruppen hit så barnen får roa sej med att titta konstigt på varann och sno leksaker från varandra :)
Full rulle :)


Sen lämnar Jonas oss för en natt i Gbg hos sin vän.
Kanske blir att jag och Skrollan besöker mamma & Tojjan och sover där.
Bra om Älva får "träna" lite på att sova borta innan vi ska på semester i mars.

Måste göra en "att göra lista" nästa vecka !
Punkt 1, Fixa ansökningspapper till dagis, och ansöka såklart.
Punkt 2, Fixa pass, både till mej & Skrollan.
Sen finns det säkert 200 andra punkter men det är inget jag orkar tänka på nu.
Punkt 3, Släng ut granhelvetet !! Fast det ska ske redan imon. Allt annat är nere, men vi glömde granen, haha.


Sov nu bäst alla.

3 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren på min blogg utsedd! Kika in om det var just du som vann här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavlingen-om-fuktkram-ar.html#comment :) Fortsätt gärna att delta i mina tävlingar! Kram!

    SvaraRadera
  2. - Vinnaren av en chilladress är nu presenterad på bloggen! :) Tack för att du var med, hoppas du vill vara med och tävla fler gånger :D

    SvaraRadera
  3. Hej !
    allt bra med dig, har du haft en bra dag ?

    Vill tipsa dig om en grym tävling jag har på min blogg nu. Du kan vinna en almanacka från tryckdig.se som du själv får bestämma hur den ska se ut !
    Antingen en till dig själv, eller varför inte ge bort den i present till någon ?

    Klicka in här och va med : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

    Kram

    SvaraRadera