lördag 21 januari 2012

Ny människa !

Det schnöööööar ! 
Oj oj oj vad vitt det helt plötsligt blev ute. 
Började lite smått när jag var ute och lapade luft och nu är det helt vitt här, mysigt.
Ja nu har jag fått luft, så skönt.
Känner mej som en ny människa.. eller nej kanske inte men nästan.

Tog en vända till torget och köpte massa tulpaner, har jag sagt att jag älskar tulpaner ??? 
Om inte så gjorde jag det nu. 
3 buntar fick det bli, måste ju sätta lite färg här hemma. 

Ååhh, I do love you Tulip !


Sen strosa vi mest runt och Jonas frös.
Till lekplatsen och gunga med Skrollan, det är ju så kul :) Ja tycker hon alltså.
In en vända på nya bibloteket med sen fick vi skynda hem så Jonas slapp frysa ihjäl.
Förhoppningsvis är jag asfrisk imon och då blir det ut ut ut i snön ! Om den finns kvar vill säga.

Skrollan 

Weiiii ! Ser kanske inte så glad ut, men det är jag :)


Nu ska jag laga min efterlängtade kräftsoppa, hungrig som ett as. 
Recept kommer sen :) 

Kram på er !


1 kommentar: