torsdag 26 januari 2012

Nya Andreas Carlsson ??

Torsdag redan.. jag som tänkte skriva onsdag precis.
Veckorna går på tok för snabbt. 
Snart är man 80 år och ska dö typ... fy hemska tanke.


Fick en hem paket på posten igår med en Brilliant Smile tandkräm jag vann på en blogg. 
Låt se om den gör underverk.. Kanske får jag ett smile som Andreas Carlsson (Idol)
Så ... To be continued... 



Före... 


Ja nu får det väl bli ut och gå en sväng så vi får luft. 
Sen vill jag ha tonfisksallad, så det !

Ha en fin dag !


3 kommentarer:

  1. Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett Presentkort värde 250 kronor hos HejBaby.se - tuffa barnkläder från 0-6 år :) Har du inte barn själv kanske det kan vara en perfekt present till någon närstående som har barn. Kika gärna in och tävla !

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

    Ber om ursäkt om du inte uppskattar sånna här kommentarer, bara att radera ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, "snart är man 80"? Nu får du nog sakta ner lite i tillvaron va ;)

    SvaraRadera
  3. Hej! Vill du vara med och tävla om ett snyggt nyckelsmycke? Klicka här -> http://annastyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-nyckelsmycke.html#

    Kram

    SvaraRadera