tisdag 31 januari 2012

Det närmar sej !

Hej och hå !
Älvas nya vakna tid är 07.50 verkar det som. Helt okej tycker jag.
Nu blir det att laga storkok till Skrollan. Köttfärssås och spagetti står på menyn. 
Ska för första gången börja med att steka köttfärsen till henne. 
Man ska ju helst koka allt annars men nu är hon ju så stor att det blir säkert asbra, godare om inte annat.


Älva 4 månader... Finast i universum !

Älvas första födelsedag närmar sej med stormsteg.
Jag har inte ens bjudit in alla än, kanske dags att ringa några samtal idag.. hon fyller ju trots allt på söndag.
Jaja, det ordnar sej. 

Ha en fin dag vänner.
Kram på er !

1 kommentar:

  1. SV: Kul att du är med och deltar i tävlingen på min blogg! Lycka till :)
    Ställ förresten gärna en fråga till mig i min frågestund som du hittar här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-18-2012.html#comment :)

    SvaraRadera