måndag 30 januari 2012

I´m in love !

Ja då börjar denna dagen gå mot sitt slut. 
Full rulle. 
Först var ju Mia & Jojo här. Han är sååå sjukt söt den lilla pojken, helt galet. 
Det skiljer bara 3 veckor på Älva och han med han är redan ett halvt huvud längre, haha.
Sen blev det lång promenad och lite shopping... igen. 
Fick äntligen köpt lite nya träningslinnen, "riktiga" sådana med. 
Nu behöver jag inte bara använda mina bomulls linnen från Gina Tricot när jag tränar.
Sen hamnade jag på Vila och vips så hade jag köpt världens finaste jacka. 
Jag var bara tvungen. 
Så nu kommer jag ha 2 st vår/höstjackor men vad gör det :)




I´m in love !
Min asagobbasnygga jacka. Bra mycket snyggare i verkligheten dock.


Nu är Jonas och köper semla.. Trodde inte jag skulle få för mej att äta det i år, men en får man faktiskt äta. Det har jag bestämt.
Imon kommer Rosie & Leia hit, ska bli skoj :) 
Sen ska mamma vara barnvakt en stund så jag ska sticka till gymet och bli asstark.. ja förmodligen blir det alltså styrketräning. 
Hade ju vart trevligt om alla "ceps" ville finnas.  

En om året får man faktiskt :) Eller två eller tre..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar