tisdag 31 januari 2012

Inte min grej..

De enda fötter jag tycker om..


Nää fötter är inte min grej asså... förutom Älvas då. 
Dock har hon en jäkla "tåbira", men det är bara gulligt på henne :)
Mina fötter får man gärna känna & klämma på men be inte mej om att få nåt sånt tillbaka.
Det kommer inte hända. Blä !


Har fått ta tag i att ringa runt till släkt  för att bjuda in dom på Älvas 1-årsdag.. hade ju glömt det.
Ja jag är allt för snurrig.. Är glad om jag kommer ihåg vad jag heter.
Hur som helst blir det nog trevligt. Lång dag och Älva lär väl bli tokigt trött. 
Men hon fyller ju bara 1 år en gång.. och jag tycker iallafall det är STORT !


Ni med barn, en fråga !
Hur gjorde ni med "tårta" till födelsedagsbarnet ? 
Alltså jag har ingen lust att trycka i henne massa socker (har givetvis inget emot om ni gör det men jag vill inte det) 
Så har ni tips på nån bra sockerfri "tårta" eller liknande ? 
Funderar på att vispa lite grädde med färska bär som hon kan få mumsa på.



3 kommentarer:

  1. hej, allt bra med dig?
    vilken fin blogg du har :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Viggo fick vanlig tårta på ett års dagen, som han fick äta själv med händerna ! Visst, jag tror inte man ska proppa barn fulla med socker - men fyller man år så gör man ;)

    SvaraRadera
  3. fyller man år så fyller man år :) skillnad och äta socker varje dag =) men på sin stora dag gör det väl inget?`kram

    SvaraRadera