söndag 22 januari 2012

Jag kan planera igen :)

Tjohoo givande kväll med en bebis som vaknat och inte alls kommit till ro igen.
Inte hunnit med nåt men vad gör väl det :)
Nu sover hon förhoppningsvis natten lång.
Kan tänka mej att det är mycket som far runt i det lilla huvudet nu när hon lär sej gå mer och mer för varje dag.. Har jag sagt att jag är stoltaste mamman i världen ?? :) 

Imon blir det storkok till Skrollan, låååångpromenad & en väldigt intressant husvisning.
Älskar att jag typ är frisk så jag kan planera mina dagar igen.. planerings människa som jag är.
På tisdag blir det efterlängtad träning, gissa om jag ser fram emot det !?!?!
Får bli lite lugn styrketräning, är väl dumt att börja springa som en tok direkt efter man vart sjuk.
Sen blir det förhoppningsvis besök av finaste Marie :)
Skrev ju ett inlägg om hennes nya företag innan, missade ni det så kan ni kika in på hemsidan här - http://hidvi.com/
Hon är en sjukt begåvad fotograf och en fiiiiiin & kär vän till mej.


Marie & jag ... många år sen. 
Älskar denna bilden, speciellt den dåliga kvaliteten ;)


Nu är det dags att mysa lite med Jonas innan det är sovdags för mej.
Sov bäst alla som jag tycker om.
Kraaam 


1 kommentar: