söndag 22 januari 2012

Lite schnööö ändå :)

Ja jag kanske överdrev lite innan, det finns ju faktiskt lite snö kvar, inte bara slask.
En promenad till affären och sen till en lekplats nere vid havet och gunga och busa med lilla trollungen.
När man legat inne sjuk i typ 300 år (känns det som) och bara sett våra vita tråkiga väggar är det ju helt jäkla asgott att få komma ut och se nåt annat.
Jonas tycker mest det är kallt och jag njuuuter !


Oj oj.. kallt & spännande må ni tro. 


Ingen gul snö som hamnade i munnen.. ingen vit heller för den delen.
Älva är ju annars väldigt snabb med att smaka på ALLT men hennes mamma hade stenkoll ;)

Imon är vi taggade för att vara sociala igen så hojta om du är kaffesugen.



1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också. Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

    Iallafall har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en iPhone 4 och jag hoppas du kan delta med här :http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-iphone-4.html#comment

    Ha en trevlig fortsatt dag!

    SvaraRadera