onsdag 11 januari 2012

Borsta tänderna.

Blev ingen förmiddags dejt med min Guldfisk ;)
Blev en vända på stan istället för att jaga rätt på träningslinnen till mej. 
Men är inte så sugen att slänga 400kr på ETT linne så som tur är har jag världens bästa Erika som bor i Göteborg som får kolla efter ett på HM där. 
Har ju HM här med men utbudet är inte lika stort såklart, och självklart finns inte just det linnet jag ville ha. 
Det är då man ringer räddaren i nöden som förhoppningsvis hittar ett i Göteborg. 
Hon har fått ett och annat samtal vill jag lova när jag hittat saker som inte finns här men där.
Och det är aldrig några problem, hon gör det så gärna (tror jag iallafall, haha) That´s love ;)


Skrollan har numera 4 stycken tänder, det är ju bara så gulligt att man dör.
Ända sedan de 2 första kom igenom har vi borstat tänderna. Lika bra att vänja henne.
Det är ju sååå kul tycker hon. Blir tokglad varje morgon & kväll man frågar om vi ska gå och borsta tänderna.
Först borstar mamma, sen får man "borsta" själv :) 

Se vad duktig jag är :)

Vad jag kan..




1 kommentar: