torsdag 26 januari 2012

e.l.f. - ett skitbra tips ! :)

Ah ska ju jobba om mindre än 2 timmar !!
Blir genast så stressad, haha.
Får bli en kopp kaffe och mys med Älva innan jag måste åka.


Måste bara tipsa om en sak, så tjejer.. eller ja vissa killar med - http://eyeslipsface.se/
Ja det är smink alltså, och ni som känner mej vet ju att jag typ inte använder smink, förutom puder & mascara, men de här har så löljligt billigt smink att jag var tvungen att beställa både puder, masacara, borste, nagellack mm mm idag. Gillar ni dom på facebook - HÄR så har ni idag gratis frakt med.
Ska va riktigt bra kvalitet med. 
Ja jag gillar allt som är billigt.. nästan. Men detta är ju helt fantastiskt. 
Min order kostade hela 140kr.. haha, som jag sa - löljligt billigt ! I stan får man inte ens 1 mascara för 140kr. 
Ja jag ville bara tipsa som sagt :) 


Lite av det jag beställde :)



Nää nu blir det kaffe.
Ha en fin kväll folk. 




4 kommentarer:

  1. Du får en länk ikväll :D. Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag har beställt en helt ny sminkväska därifrån ;p Det enda jag inte var nöjd med var mascaran men å andra sidan.. vad kostade den? 30 kronor? ;P

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det verkar som att du har missat att du vann tävlingen på min blogg? :o http://epicfaiil.se

    Maila mig på moamurderess@live.se så fort du kan! Om två dagar går priset annars över till någon annan.

    Länk till tävlingen: http://epicfaiil.se/2012/january/vinnaren-av-tavlingen-veckans-blogg.html#comment

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Brukar också beställa från dem och jag blev verkligen glatt överraskad :) Tycker generellt att deras studioserie är lite bättre än den "vanliga" men jag har hittat en hel del godingar därifrån också ;)

    SvaraRadera