lördag 7 januari 2012

Forgetting Sarah Marshall

Vill nog påstå att det är en av de roligaste filmerna som finns som just nu går på TV.
Forgetting Sarah Marshall, eller Dumpad som den då fint heter på svenska.
Har många gånger undrat vem det är som översätter film titlar till svenska..
Vem du än är skulle du ju kunna göra en väldigt mycket bättre jobb.



Jag kommer ju i vanlig ordning inte orka se klart filmen men det gör inget för jag har nog sett den ca 15 gånger.. Och skrattar lika mycket varje gång. 

Imon blir det massa lek och mys med Karin + barn & Mia + barn :)
Ser jag fram emot !

Sov bäst sen folk. 
Kraaaam



3 kommentarer:

  1. Vill se den, verkar sjukt bra! :D
    - hihi ja visst är den! Den är värd pengarna! :D

    SvaraRadera
  2. jag behöver skratta, så denna tänker jag se ikväll. Tack för tipset!

    SvaraRadera