tisdag 10 januari 2012

Ångest !

Måste erkänna att jag fick lite ångest när papperna med ansökan till dagis .... förlåt förskolan kom.
Om 8 månader ska vi lilla Skrolla börja dagis.
Vilket givetvis innebär att jag ska börja jobba.. men det diskuterar vi inte.
Tiden går alldeles för fort, gissar att dessa 8 månader kommer kännas som 8 dagar.
Tror inte att ett litet barn på ca 1,5 år har ett behov av att gå på dagis och jag hade helst vart hemma minst 6 månader till men i stort sett alla fall så älskar ju barnen det, är nog jobbigast för föräldrarna.
Sen kommer Älva gå max 4 dagar i veckan första året, och inga monster dagar från 6.30 - 17.30 typ.
Har sagt att jag kommer bara jobba 75% och sen kommer Jonas vara pappledig 1 dag i veckan under Älvas första dagis år..
Så det kommer nog bli bra. Men som sagt, ångest när ansökningspapperna kom. Då blir det lite mer verkligt att min lilla tjej börjar bli stor.

Nog om det.
Gymet avklarat.. usch vad varmt och svettigt där var. Ytterligare en av anledningar att jag avskyr att träna på gym efter 16 på vardagar. Då alla är där och svettas samtidigt.
Imon blir det i vart fall spinning, sen hade jag tänkt att börja intervall springa lite.
Så förbränningen ökar :) Kul !
Har nån några tips på bra intervaller att träna på löpbandet ? Då tänker jag främst på hur ni lägger upp det tidsmässigt och så.

Nu hade jag tänkt att fjäska till mej en rygg massage ;)
Ha en trevlig kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar