onsdag 18 januari 2012

Lifesaver !

Vill tacka Gud eller rättare sagt medicinföretagen för värktabletter !
Lätt den bästa uppfinningen nånsin..
Idag tycker jag det iallafall.
Har inte sovit så mycket inatt, mest för att denna förbannade förkylning satt sej i precis varenda muskel i min kropp. Trodde på allvar att jag vart på världens styrkepass igår och bara glömt av det när jag vaknade.
Träningsvärk i hela kroppen.
Men efter den magiska blandningen 1 Ibumentin & 2 Panodil som blev jag som pånyttfödd ;)
Eller ja, jag mådde mycket bättre iallafall.

Lifesaver for the day


Nu väntar jag på att mamma ska komma och ta med Älva på äventyr medan hennes mamma vilar.
Är så tacksam att jag har min mamma. 
Lider verkligen och känner sån oerhörd sorg med de som inte har nån..





1 kommentar:

  1. Lycka till i tävlingen hos mig :)
    Ha en fin dag!

    Och krya på dig!

    SvaraRadera