torsdag 26 januari 2012

Proffs a´la pingis :)

Hemma igen efter jobb !
Eller ja, efter innebandy match kanske man säger, men det är en del av mitt jobb så :)
WIC vann, som tur var, är ju inte kul att kolla när dom förlorar. 
Och i pausen var själva JO Waldner & Jörgen Persson där som underhållning, kul !
Följde bordtennisen slavliknande under OS sist. Så det var ju lite kul :)


Världens sämsta bild, men min mobilkamera är tydligen inte gjord för att fota på detta avståndet ;)
Här latjar proffsen pingis iallafall, fräckt :)



Nu så får det bli nån mat.. eller frukt och lite häng med Jonas innan man ska sova igen.


Sov bäst i världen alla.

2 kommentarer:

  1. Sv: jo men precis... jag har sagt att jag åtminstone ska ner under 100kg innan jag ens funderar på att bli gravid igen :D

    SvaraRadera