torsdag 12 januari 2012

Älskade mamma !

Har ju tidigare skrivit att jag faktiskt har världens bästa mamma. 
Och ja, det har jag fortfarande.
Allt denna kvinna gjort för mej och gör för mej går inte att förklara.
Starkare människa blir nog svårt att hitta..
Mina vänner, detta är utan tvekan min förebild - min älskade mamma 
Skulle kunna skriva en hyllning på 30 sidor till denna fantastiska kvinna, men det ska jag inte.
Inte ens hon hade nog orkat läsa den.
Ville bara säga att jag älskar dej mamma ! Du är bäst !
Finns ju en annan liten tjej som oxå tycker det.
Oh ja, Älva avgudar sin mormor. Finns ingen hon blir gladare över att se... jo det skulle väl vara vovven isåfall. Men jag och Jonas ligger verkligen i lä :)

Älva  Mormor & Jag  er



2 kommentarer:

  1. nu är vinnaren av ett valfritt smycke från Sofie Marléne Design publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du! :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/11981/vinnaren-av-ett-valfritt-smycke-fran-sofie-marlene-design/

    SvaraRadera
  2. Var det så tydligt att jag styrketränat för mycket? ;)

    Hoppas du får en mysig fredag! :)

    Vad rörd jag blir att läsa om din mamma. Ta vara på henne!
    KRAM!

    SvaraRadera