tisdag 24 januari 2012

Likheter.

Träning - check ! 
Ja man kände ju att man inte är helt 100 i kroppen. 
Ganska jobbigt får jag erkänna, och då minskade jag ju givetvis vikterna. 
Känns som man måste bygga upp alla muskler från början nu.. Men riktigt så illa är det väl inte ?
Skönt att fått träna iallafall :)

Suttit och kollat igenom lite bilder på när jag var liten. Försöker hitta likheter mellan mej och Älva.
Alla säger ju hela tiden hur lik hon är Jonas, och ja visst är dom lika men det är ju främst ögonen. Vilket ju är det första man lägger märke till i många fall.
Min mamma tycker ju dock hon bara blir mer och mer lik mej, och hon vet ju verkligen hur jag ser ut eller såg ut som liten. Min näsa & min mun har hon ju haft från början men det är ju inte lätt för folk att veta hur jag såg ut som liten.


Vad tycker ni, finns det nån likhet ? :) 

Lina VS Älva 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar