fredag 20 januari 2012

Smaken försvann ?

Visst är det underbart när all smak försvinner ?!!
Ätit päron, nötter och nu öppnade jag en öl (för alkohol tar död på baciller har jag hört) men det smakar absolut ingenting !! 
Yeay, kul ?! 
Börjar bli lite rädd att denna skiten ska gå upp i bihålorna, har typ ont i huvudet hela tiden. 
Vägrar bihåleinflammation ! 
Har haft det eländet en gång och aldrig mer, så det !

Skrollan sover, snart är det min tur med och Jonas ska ut och dricka öl på stan.
Är inte det minsta avundsjuk, saknar inte utelivet nåt alls faktiskt. 
Alla sa när man väntade barn att "du kommer tycka det är askul att gå ut typ en gång i månaden"
Eh nej det tvivlar jag på.
Somnar typ av tanken på att behöva gå ut på krogen och hänga... blää !
Nåt glas vin eller en öl hemma med goda vänner, absolut ! Men krogen ? Aldrig i livet.

Hur som helst, nu lämnar jag er för denna dag.. checkar ut innan 21.00.. haha. Ja då är man faktiskt inte frisk nej.

Ett tag tyckte jag det var väldigt kul att göra såhär med bilder.





9 kommentarer:

  1. Fina bilder - jag fastnade speciellt för den sista !
    Krya på dig !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Er dotter är så gullig att jag knäcker mig ! Men varning, alkohol för att bacillerna lossnar och sköljs runt och sprids, varning !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulle du :)
      Känner mej lite bättre idag faktiskt, är nog ölens förtjänst ;) haha

      Radera
  3. *gör att bacillerna lossnar

    SvaraRadera
  4. dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:
    http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-201-1.html#comment

    SvaraRadera
  5. Hejsan nu är tävlingen avslutad, gå in och kolla om det var du som vann :) kram

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar liten sötnos!!
    Håller med dig, utelivet är inte mycket för mig heller längre, nån gång om ÅRET kanske :)

    SvaraRadera
  7. Nämen åh så söta bilder :D

    - Hihi visst är det en bra idé! Hoppas du snart får ditt gratispaket!

    SvaraRadera
  8. Vilka söta bilder :D

    SV: Ja, det är LCHF-kärleksmums men tyvärr kan jag ej skicka receptet eftersom det är med i boken jag recenserar :)

    SvaraRadera