onsdag 18 januari 2012

"sjuk-egentid"

Har fått lite "sjuk-egentid"
Mamma tog med Älva till affären och handla.
Framme i kassan märkte mamma att Älva lagt i en ost i kundvagnen så den fick mamma fint köpa, haha.
Väl tillbaka här dum förklarar jag mamma för att även hon glömmer köpa min förbannade glass.
Men tji fick jag.. Trodde ju jag skrivit glass först på handlingslistan till mamma, men icke. Det stod inte med alls.
Fan !
Så nu får Jonas återigen uppdraget att svänga förbi affären efter jobbet och köpa den efterlängtade glassen till min hals. Får se om han lyckas denna gången.
Vill ju helst slippa ge mej av till affären själv.

Nog om det.
Här sitter jag halvt döende på vardagsrums golvet med en liten leksugen flicka.
Nån som vill komma och roa henne ?
Skämt o sido.. Snart kommer Jonas från jobbet så då får jag allt sova en stund.
Kanske borde äta nån mat med.. Lika bra att göra det nu när jag för en gångs skull kommer ihåg det.

Hoppas er dag är asbra !


6 kommentarer:

  1. Kul att du är med & tävlar om en Suit of sweden :D allt bra?:)

    SvaraRadera
  2. http://yarp.blogg.se/2012/january/vinn-1-av-8-suits-of-sweden.html#comment GRYM TÄVLING I BLOGGEN! In och var med =).

    SvaraRadera
  3. krya på dig!
    skönt att du varit frisk så länge endån :) kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du är med och tävlar :D
    Allt bra? :)

    SvaraRadera
  5. dagens blogg är avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen!:
    http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-211.html

    SvaraRadera