torsdag 12 januari 2012

Stolt !

Vilket väder.. Det bara regnar & regnar. 
Jag blir sååå rastlös !
Fått träna iallafall, jäklar vad jobbigt det var med intervall löpning. Får det bli mer av. 
Blev inget med att fixa cykelsitsen idag.. regnar & blåser typ storm så väntar nog lite. 
Dock får vi nog ge oss ut en sväng ändå. Ungen behöver ju frisk luft. 
Får försöka gå smart där det inte blåser för mycket. 

På tal om att gå. Älva tog ju sina första steg förra veckan. Hon är fortfarande väldigt försiktig, vilket jag är tacksam för. Men idag gick hon själv igenom nästan hela vårat kök ! Helt själv, jag spricker av stolthet !! 
Hon är såå duktig !
Mammas stora flicka 


5 kommentarer:

  1. Kul att du tävlar om att bli veckans babe :D allt bra med dig?!

    SvaraRadera
  2. sv: roligt att du delade med dig :D Jag borde också tvätta av mig det men jag orkar inte alltid. Dumma mig :)

    SvaraRadera
  3. Det är så mysigt deras utveckling! :)

    Intervaller älskar jag! haha :)

    SvaraRadera