onsdag 25 januari 2012

Mössa saves the day !

Ah nu ska jag äntligen få duscha, det är nåt jag sett fram emot hela dagen. 
Eller rättare sagt så skäms jag över hur smutsigt mitt hår är, haha.
Tuuur att det är kallt och man måste ha mössa på sej ute bland folk.


Hann med Second Hand en sväng, hitta dock inget kul.
Däremot fynda jag till det på Loppisen på Facebook !
Blev en griffeltavla, en lampa & en lykta :) Älskar loppisar !
Bilder kommer sen.
Nu måste jag duscha innan håret totalt förfaller !


Go kväll godingar ! 



2 kommentarer:

  1. Fin blog :) Besök gärna min blogg eller följ den via http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow , bloggar om livet som tvåbarnsmamma, hur det är att ta sig tillbaks till livet efter att ha förlorat sin lillasyster, mode och fotografering. Kram!

    SvaraRadera
  2. Men fy, beklagar vekligen =/ Liven är så himla orättvisa =/

    SvaraRadera