torsdag 19 januari 2012

I feel yellow !

Nu tycker jag att det är dags att lämna denna sjukstuga.
Har ju vart sjuk i flera år nu känns det som.
Orkar inte ens gå ut, jag saknar frisk luft.
Jaaa det är ett jäkla gnäll på mej,  deal with it !!!




Jag är sugen på soppa.
Har vart det hela veckan. Åt visserligen köttsoppa som snälla mamma hade med idag men jag vill ha min supergoda kräftsoppa ! MUMS !
Får skicka Jonas till affären imon.


Nu får jag nog va lite social med Jonas innan jag lägger mej för natten.
Ha en fin kväll folk.


2 kommentarer:

  1. Kraftsoppa hade iinte suttit fel nej :) har cravings for fisk heela tiden!

    Ja vad snallt, tar garna emot en inbjudan!
    therese@mangofisk.se
    kra,

    SvaraRadera
  2. Tack sa mycket!
    Insag just att jag inte kan anvanda den anda, eftersom jag bor i england och dom inte handlar dit! :P
    Jaja, de gor inget! ;)

    SvaraRadera