fredag 20 januari 2012

F R E D A G

God dag allesammans.
Blev ett sent inlägg men det spelar ju ingen roll.
Fredag vilket betyder helg.. vilket kunde betytt lite avlastning för en sjuk mamma imon men nej Jonas ska spela in. Kommer dock låsa fast han till eftermiddagen så han får roa sin dotter innan det.
Ja jag borde va frisk nu kan man tycka.. 
Men denna förbannade influensa eller vad det nu är har satt sej med klor på mej. 
Skit !
Men med världens bästa mamma som jag har turen att äga så hjälper hon ju mej. 
Vart ute på lekplatsen med Älva medan jag har legat i soffan och snorat och kollat på Grey´s Anatomy.
Nu är hon nere och hämtar mat från Kinarestuarangens buffé.
Jag har sagt det förr, jag tänker säga det igen - jag har världens bästa mamma 

Senare i eftermiddag kommer Älvas farmor och roar lillan så jag får kurera mej ännu mer. 
Jag är så tacksam att jag har min & Jonas familj, ni är bäst !

Ha en bra dag fint folk.
Kramar !



1 kommentar: