tisdag 3 januari 2012

Idag är en STOR dag :)

Idag är en STOR dag !
Älva har tagit sina första stapplande steg mot mej. 5 stycken blev det :)
Jag är så sjukt stolt att jag snart spricker. Och Älva såg så himla stolt ut hon med.
Min lilla tjej börjar bli stor. Om 2 dagar blir hon 11 månader, vilket då innebär att det är dryga månaden kvar till hennes första födelsedag !! 
Det är helt G A L E T
Bästa året i mitt liv har bara svischat förbi.. Blir nästa mörkrädd så snabbt det går.

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dej min lilla pigmonkey 


Nu blir det mys i soffan och slö titta på The Holiday, sen sova tidigt. 
Ha världens bästa kväll folk.






4 kommentarer:

  1. dagens blogg är avslutad! kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen här:
    http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-31.html#comment

    SvaraRadera
  2. jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D
    hoppas du haft en bra dag? :)

    SvaraRadera
  3. Men ååh vad söt! Grattis i förskott!
    Låter mysigt! älskar den filmen. :)

    - hihi vad kul att du gillade den outfiten! :D

    SvaraRadera
  4. Sandra(melanies mamma)4 januari 2012 kl. 06:36

    så roligt och så duktig hon är :)

    SvaraRadera