torsdag 19 januari 2012

Snart skallig, nu ska håret repareras !

Åh du ljuvliga tystnad !
Ja den är verkligen ljuvlig när kroppen värker, näsan rinner och huvudet snart exploderar.
Mamma har tagit ut Älva på äventyr så jag får vila.
En dusch stod först på schemat.
Var ju sjukt sugen på att testa min lilla present som mamma kom med.
En slags olja för att stärka och reparera håret.
Jag tappar ju så sjukt mycket hår att jag snart kommer bli skallig är jag rädd.
Men detta ska tydligen vara toppen !
Man tar lite olja och smörjer in i hårbotten, resten drar du ut genom håret och vips ska håret bli asbra :) 
Eller ja det tar väl lite tid så klart.
Och nej håret blir inte fett och äckligt av oljan som man kan tro.




Nu blir det horisontalt läge i soffan och kolla på nya Criminal Minds avsnittet som har haft paus alldeles för länge !




Detta har jag registrerat mej på.
Så nu hoppas jag på att bli asrik så vi kan köpa vårt drömhus (skämt o sido)
Har du blogg så kanske det är värt att testa du med ? :)
Är du intresserad så kika in HÄR

1 kommentar: