måndag 2 januari 2012

2012-01-02

Go morron, go dag !
Måndag och Jonas är ledig en hel vecka till ! Skönt !
Det stora "testet" jag pratat om innan klarar vi ju med bravur ;) Hade väl vart illa annars.
Detta firar vi med att springa på gymet, eller ja jag ska springa alltså, inte Jonas !
Kan behövas efter denna helgen med god mat, alkohol & lite sött !

Godiset var precis lika gott som för 4,5 månad sen. Tryckte inte i mej det dock utan tog tid på mej.
Inget extremt sockersug som kommit tillbaka nu på morgonen iallafall.. Blir väl värre ikväll, haha.
Men när man inte äter kolhydrater så ska sockersuget lättare hålla sej borta.

Full rulle här hemma med en liten tjej som är så aktiv att jag inte vet vad vi ska göra med henne.
Hon är som speedad och helt galen.
Måste försöka få henne att tagga ner så försöker läsa lite böcker för henne och ta det lugnt.. ja det går ju sådär. Hon vill helst äta upp boken.
Tror att hon är i starten till att börja gå.. kanske därför hon känner att hon måste "träna" hela tiden !
Man ska gå med henne och hålla ena handen dagarna långa om hon får bestämma.
Gå runt bordet duger inte längre..

Men söt är hon :)


Jag hade fel när jag trodde vi skaffade barn för drygt 11 månader sen.
Det var en liten hund vi fick. 
Hon stoppar saker i munnen och kryper runt med dom där. Stoppar dinglisen i munnen och går runt med den där som på bilden. Haha... knasfia ;) 
Sen ligger hon ju och tuggar på våra skor för jämnan ute i hallen.

Mammas toka !


Dags att svida om till träningskläder.
Ha en fiiiiiin dag folk. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar