måndag 16 januari 2012

Tack på förhand !

Varför har jag på Tv3 ??
Mammor & Minimodeller... Ja jag säger då det.
Skulle jag stå där med Älva om 8-10 år (vilket aldrig kommer hända) så hoppas jag ni skjuter mej.
Tack på förhand.

Fick ju paket idag.
Fina kläder till en fin flicka.
Mest "basic" kläder men oxå hennes finfina vårjacka. Åh va nöjd jag blev med den.
Skulle helst vilja ha en egen.

Body, tröja, leggins, mysbrallor & gosejeans

Fina fina jackan

Rutig luva gör ju sitt ;)

Nu blir det lite mys med Jonas som sitter med nackspärr och säger aj så fort han rör sej.
Och jag börjar bli förkyld nu och halsen börjar riva. Ja då var det väl min tur :/



5 kommentarer:

  1. sv Du menar blogvertiser? ;) Dom skickar dig ett mail,samt ett sms om du har skrivit ditt mobilnr, så har du 2-4 dagar på dig att tacka ja/nej till uppdraget. Jag gillar den tjänsten faktiskt, supersmidigt! :)

    SvaraRadera
  2. Fina kläder :D
    Har faktiskt inte sett det där programmet, men tror inte jag vill det heller. Verkar helt sjukt!

    - Vad kul att du är med och tävlar om en goodiebag! :D Hör av mig när vinnaren är presenterad ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Just nu har jag 3 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)

    I den första tävlingen kan du vinna spelet "KÄR-LEK" från RomantiskaPresenter!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/11922/tavling-vinn-spelet-kar-lek-fran-romantiskapresenter/

    I den andra tävlingen kan du vinna ett presentkort på 100kr hos Agata.se!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/12036/vinn-presentkort-pa-100kr-hos-agata-se/

    Och i den tredje tävlingen kan du vinna ett HELT UNIKT (finns bara i ett ex) iphoneskal från Beautyiphone!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/12081/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-beautyiphone-for-max-500kr/

    SvaraRadera
  4. Ja, det där programmet alltså.. jag har bara sett en reklamsnutt men usch!
    Vilka fina kläder :D

    SvaraRadera
  5. SV: Haha, det var väl tur det :D

    SvaraRadera